Wachtrijmuziek

Uw klanten in een telefonische wachtrij en toch zorgen voor een beetje amusement? Met wachtrijmuziek kunt u ervoor zorgen dat uw klanten zich niet vervelen en wachten totdat zij aan de beurt zijn. Callprofit maakt dit mogelijk met de externe telefooncentrale.

 

Wat is wachtrijmuziek?

Muziek is iets wat veel mensen aanspreekt. Natuurlijk heeft iedereen zijn of haar eigen muzieksmaak maar bijna iedereen luistert wel eens naar muziek. Het gebeurt nogal eens dat je als telefonische klant in een wachtrij geplaatst wordt. Hartstikke handig natuurlijk, maar soms wel saai. Wachtrijmuziek maakt het wachten voor u klanten een stuk aangenamer en minder saai. De externe telefooncentrale van Callprofit heeft als extra optie het wachtrijsysteem. Wanneer u hier gebruik van maakt dan kunt u ervoor kiezen om wachtrijmuziek af te laten spelen. Uw klanten horen de muziek die u uitzoekt.

 

Hoe stelt u wachtrijmuziek in?

Wanneer een bedrijf gebruik maakt van een externe telefooncentrale, dan kan het zijn dat u deze in eigen beheer heeft. Dit betekent dat u de instellingen zelf aan kunt passen. Ook het toevoegen van wachtrijmuziek kunt u eenvoudig zelf doen. U plaatst simpelweg een audiofile in de externe telefooncentrale. Deze muziek wordt als wachtrijmuziek ingesteld. De muziek kunt u altijd verwijderen, aanpassen of plaatsen. De externe telefooncentrale kan ook in beheer van Callprofit zijn. Bijvoorbeeld wanneer u zelf niet handig bent met de telefooninstellingen. Callprofit kan de wachtrijmuziek dan voor u instellen. Het enige dat u hoeft te doen is de muziekkeuze aan ons doorgeven. U kunt kiezen voor Pink, The Rolling Stones of bijvoorbeeld Jan Smit. Bijzondere wensen? Wij regelen het! Heeft u de externe telefooncentrale in eigen beheer maar weet u niet hoe u de wachtrijmuziek moet instellen? Dan helpen wij u graag verder.

 

Voor wie is wachtrijmuziek?

Wachtrijmuziek kan door elk bedrijf met een externe telefooncentrale gebruikt worden. Wachtrijmuziek zorgt ervoor dat uw klanten aan de telefoon blijven terwijl ze moeten wachten en niet ophangen. Naast wachtrijmuziek kunt u er ook voor kiezen om informatie over uw bedrijf en diensten te delen met uw telefonische klanten en bezoekers. Deze informatie kan zelfs gecombineerd worden met wachtrijmuziek. De muziek wordt dan onderbroken door de tekstblokken die u toe wil voegen. Wachtrijmuziek komt professioneel over en heeft altijd toegevoegde waarde.

 

Meer informatie wachtrijmuziek

Heeft u een wachtrijsysteem en wilt u meer informatie over het toevoegen van wachtrijmuziek? Of wilt u weten hoe u de muziek kunt instellen? Neem dan gerust contact met ons op voor aanvullende informatie of hulp.

Neem contact met ons op



Call Profit maakt u bereikbaar