Is het voor uw bedrijf belangrijk dat uw klanten zo snel mogelijk telefonisch te woord gestaan worden? Wilt u dat een hele afdeling op één telefoonnummer bereikbaar is? Met de externe telefooncentrale kunt u een belgroep instellen zodat alle telefoons van uw afdeling tegelijkertijd rinkelen.
In de externe telefooncentrale kunt u een groep samenstellen van telefoons. Deze telefoons vormen dan samen een belgroep. Als uw klanten naar de desbetreffende afdeling bellen, dan worden alle telefoons van de belgroep ingeschakeld. Op iedere werkplek zal dan een telefoon rinkelen. Wanneer de oproep aangenomen wordt, stopt het rinkelen. Wordt de telefoon niet aangenomen, dan schakelt de externe telefooncentrale de oproep door naar de voicemail.
Een belgroep is in bedrijfssituaties vaak wenselijk om uw klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Ook zorgt een belgroep ervoor dat uw klanten bij het juiste personeel terecht komen. Vooral bedrijven die een support afdeling hebben zijn gebaat bij een belgroep. Klanten bellen met een probleem of een vraag en uw medewerkers van de support afdeling kunnen deze telefoontjes allemaal afhandelen. Wanneer alle telefoons rinkelen, kan iedereen het gesprek aannemen. Dit zorgt ervoor dat alle medewerkers aangesproken worden en uw klant dus zo snel mogelijk geholpen wordt.
De externe telefooncentrale kan in eigen beheer zijn. Dit betekent dat u zelf alle instellingen kunt aanpassen, wijzigen en verwijderen. Zo ook de instellingen voor een belgroep. U kunt uw belgroep zelf samenstellen via uw externe telefooncentrale. De belgroep kan maximaal uit tien telefoontoestellen bestaan. Als u de externe telefooncentrale in beheer heeft bij Callprofit dan kunnen wij natuurlijk ook de belgroep voor u instellen.
Heeft u een eigen bedrijf en wilt u weten wat een belgroep voor uw support afdeling kan betekenen? Of wilt u dat uw verkoopafdeling beter bereikbaar is? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek.