Heeft u een bedrijf en wilt u een professionele telefooncentrale? Dan is de externe telefooncentrale van Callprofit iets voor u. Een eenvoudige manier om professionele functionaliteiten in huis te halen zonder dat u daarvoor een geavanceerde eigen telefooncentrale nodig heeft.
Heeft u een eigen bedrijf? Of start u binnenkort met uw eigen onderneming? Niet alle bedrijven zijn 24 uur per dag bereikbaar. Om toch professioneel over te komen en uw klanten altijd te woord te staan, kunt u gebruik maken van een ingewikkelde eigen telefooncentrale. U heeft deze telefooncentrale op uw kantoor staan en dient alles zelf in te stellen en te onderhouden. Kost dat u te veel moeite en tijd? Kies dan voor de externe telefooncentrale van Callprofit. Onze externe telefooncentrale is een geavanceerd systeem, inclusief uw eigen VoIP account. De centrale zorgt ervoor dat uw telefoon meegroeit met uw bedrijf. De externe telefoon centrale is een centrale op afstand. U hoeft zelf niets te doen voor uw centrale, deze wordt ook op afstand beheerd. Natuurlijk kunt u wel zelf uw voicemail inspreken of een keuzemenu aanmaken. De externe telefooncentrale heeft tal aan mogelijkheden.
• Voicemail
• Voicemail-to-mail
• Fax-to-email
• Wachtrijsysteem
• Verkorte kiesnummers
• Belgroep
• Auto Attendant
Bent u niet altijd bereikbaar voor klanten? Schakel dan een voicemail in. Uw klanten worden zo altijd te woord gestaan en hebben de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Via de externe telefooncentrale kunt u een eigen voicemail tekst inspreken. In de centrale staan ook voicemail teksten klaar die u kunt uploaden.
Binnengekomen voicemail berichten worden automatisch opgeslagen op de server van de externe telefooncentrale. U kunt uw berichten altijd telefonisch beluisteren. Soms kunt u uw telefoon niet gebruiken en bent u beter per email te bereiken. Voice-to-email springt hier op in. Uw voicemail berichten worden doorgestuurd naar één of meerdere e-mailadressen zodat u altijd kunt lezen wat uw klanten hebben ingesproken.
Fax-to-email houdt in dat uw faxapparaat altijd in contact staat met uw email adres. Zo worden faxbestanden meteen doorgestuurd naar uw email account. De berichten kunnen als PDF geopend worden zodat u niets hoeft te missen.
Wilt u dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan ook al kan u de telefoon niet beantwoorden? Het wachtrijsysteem kan u helpen uw klanten aan de lijn te houden. Het systeem zet uw klanten in de wacht en informeert ze naar het aantal wachtenden voor hun. U kunt zelf instellingen aangeven. Ook kan er gebruik gemaakt worden van wachtrijmuziek en andere audiofiles.
De externe telefooncentrale biedt u de mogelijkheid om een verkorte kieslijst samen te stellen. U stelt een lijst met codes van 2 of 3 cijfers samen. Zo kunt u met deze codes eenvoudig intern bellen of doorschakelen binnen uw bedrijf.
Werkt u met meerdere personen op één afdeling? Dan is het soms handig dat meerdere telefoons op één telefoonnummer zijn ingericht. Dit wordt een belgroep genoemd. Wanneer de afdeling gebeld wordt, gaan alle telefoons rinkelen zodat iedereen de oproep kan beantwoorden.
Met de Auto Attendant ofwel slimme voicemail kunt u uw klanten op elk moment van de dag op de door u gewenste manier ontvangen worden. U kunt een keuzemenu instellen met verschillende opties. Uw klant wordt meteen goed geholpen.
Bent u nieuwsgierig naar de externe telefooncentrale? Of wilt u weten welke opties handig zijn voor u? Neem dan vrijblijvend contactmet ons op.