Websitenaam

Wachtrij

Wie vindt het niet vervelend? Geen gehoor wanneer u een bedrijf belt. Om uw klanten altijd te woord te staan wanneer zij u telefonisch proberen te bereiken, kunt u gebruik maken van het wachtrijsysteem.

 

Wat is een wachtrij?

Geen wachtrij voor de kassa maar een telefonische wachtrij. Uw receptioniste of baliemedewerker kan natuurlijk maar één telefoongesprek per keer aannemen en afhandelen. Bellen er meerdere mensen tegelijkertijd, dan schakelt een telefoon meestal een voicemail in of krijgt uw klant een bezet toon te horen. Met de wachtrij van de externe telefooncentrale worden uw klanten altijd ontvangen. Door het wachtrijsysteem de telefoongesprekken aan te laten nemen kunt u uw klanten serieus nemen en efficiënter helpen. Uw klanten worden door de externe telefooncentrale in een wachtrij geplaats en uw receptioniste kan alle telefoongesprekken aannemen.

 

Voordelen wachtrij

Met deze functie van de externe telefooncentrale zorgt u ervoor dat uw bedrijf efficiënter te werk gaat. Meer (potentiële) klanten te woord staan helpt u bij het zaken doen. Het wachtrijsysteem ontvangt uw telefonische klanten precies zoals u dat wilt. Dit kunt u namelijk zelf instellen. Een wachtrij is dus altijd persoonlijk en passend bij uw bedrijf. Naast het aannemen van de gesprekken zorgt de wachtrij ervoor dat uw klanten informatie krijgen. Zo horen ze tijdens het wachten hoeveel wachtenden er voor hun zijn en de verwachte wachttijd. Het systeem geeft u ook nog eens de mogelijkheid om informatie over uw bedrijf en diensten te benoemen. De tekst die u hiervoor wilt gebruiken, hangt helemaal af van uzelf. Deze is eenvoudig in te stellen, aan te passen en te verwijderen. Wilt u uw klanten geen extra informatie geven maar liever naar een muziekje laten luisteren? Dat kan, stel dan uw wachtrijmuziek in via de externe telefooncentrale. Uw eigen gekozen audiofile zal afgespeeld worden door de externe telefooncentrale.

 

Meer informatie wachtrij

Heeft u een bedrijf en wilt u meer informatie over een telefonische wachtrij? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek.

Neem contact met ons op



    Call Profit maakt u bereikbaar